چرا خرید آنلاین قطعات خودرو به صرفه است؟

امروزه با پیشرفت جامعه بشری، خودرو به یکی از اساسی­ترین وسایل تبدیل شده است، استفاده همیشگی و بیش از اندازه از این وسیله دلیلی محکم برای خرابی و صرف هزینه بالا این وسیله نقیله خواهد بود. با در نظر گرفتن جنبه­های مالی، اکثر کارشناسان به مردم پیشنهاد می­کنند به جای این که فکر تعمیر قطعات قدیمی باشند، قطعات جدید خودرو را خریداری نمایند.

با پیشرفت جوامع و دسترسی همگانی مردم به اینترنت، اکثر صاحبان کسب و کار رو به فضای آنلاین آورده­اند و قصد دارند تا ادامه مسیر را در دنیای دیجیتال تجربه کنند.

راه­های متعددی وجود دارد که می­توانید از طریق آنها هزینه­های تعمیرات خودروی خود را کاهش دهید. یکی از بهترین راه­ها برای صرفه­جویی، خرید آنلاین قطعات خودرو است.

در این مقاله می­خواهیم شما را با مزایا و معایب خرید آنلاین قطعات خودرو اشنا کنیم.

مزایای خرید آنلاین قطعات خودرو

خرید آنلاین قطعات خودرو دارای مزایای بی­شماری است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود اما شما برای خرید قطعات خودروهای خارجی به فروشگاه بافیلتر مراجعه کنید. تا بتوانید باکیفیت­ترین قطعات را از فروشگاهی معتبر دریافت نمایید و از تمام مزایای زیر بهره­مند گردید.

1- به طور مداوم ارزان­تر است: یکی از مزیت­های خرید آنلاین قطعات خودرو این است که فروشندگان نیازی به فکر کردن در مورد هزینه­های گوناگونی که برای نگه­داری قطعات، یا دفاتر کارمندان خود را ندارند.

فروشندگان آنلاین در مقایسه با فروشگاه­های دیگر می­توانند این پس­انداز را به مشتریان خود منتقل نمایند.

2- جست­وجوی آسان و سریع: زمانی که وارد یک فروشگاه قطعات خودرو می­شوید، باید امیدوار باشید که یک کارمند در فروشگاه حضور داشته باشد که بتواند به شما در یافتن قطعه مورد نظرتان کمک نماید، اما خرید آنلاین این امکان را به شما خواهد داد که با سرچ کالای موردنیاز خود، دقیقا قطعه مدنظر خود را پیدا کنید.

اکثر سایت­های فروشگاه­های آنلاین، جست­وجو پیشرفته ارائه می­دهند. این بدان معناست که شما ابزاری دقیق برای یافتن قطعه مورد نظر خود در دسترس دارید، همچنین می­توانید در زمان صرفه­جویی نمایید.

3- بدون فشار: بیشتر افراد این تجربه ناخوشایند را داشته­اند؛ تجربه­ای از برخورد با فروشنده­ای که سعی می­کند شما را متقاعد کند که چیزی را بخرید‌‌.

باخرید از فروشگاه­های آنلاین، می­توانید از فروشنده­های قطعات خودرو و مکانیک­هایی که سعی دارند شما را متقاعد کنند که چیزی را خریداری کنید که آنها مایل هستند و شاید شما واقعا به آن نیاز نداشته باشید، رهایی یابید.

4- بدون واسطه: یکی دیگر از دلایل ارزان بودن قطعات خودرودر فروشگاه­های آنلاین نسبت به مغازه­هایی که باید حضوری به آنها به مراجعه کنید، این واقعیت است که هیچ واسطه­ای وجود ندارد. این موضوع به فروشندگان اجازه می­دهد که هزینه­های خودرا کاهش دهند، زیرا آنها مستقیما کالا را از کارخانه به مصرف کنندگان نهایی خود می­رسانند.

5- سرعت: زمانی که شما ملزم به خرید قطعه­ای برای خودروتان هستید و نگرانید که صرفا با راندن خودرو، آسیب بیشتری به خودرو وارد نمایید، خرید آنلاین می­تواند بهترین گزینه انتخابی باشد، زیرا ممکن است نتوانید قطعات را به راحتی در بازار بیابید.

فرایند خرید قطعات خودرو در اینترنت، تنها راهی برای سریع­تر و راحت­تر کردن جست­وجو خواهد بود؛ زیرا می­توانید خرید خود را از داخل منزل، محل کار و حتی محلی که خودرو شما آسیب دیده است و نیاز مبرم به قطعه دارد، انجام دهید.

6- بررسی و رتبه­بندی: از دیگر مزایای خرید اینترنتی  این است که شما می­توانید نظرات کاربران را درمورد فروشگاه­های آنلاین ببینید و فروشگاهی درست انخاب نمایید. زیرا افرادی که از فروشگاه­های محلی خرید می­کنند نمی­توانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند، و اینکار باعث می­شود که شما زمان زیادی را صرف بررسی فروشگاه­های مختلف در سطح شهر نمایید که قطعه­ای با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب را تهیه کنید.

در خرید آنلاین قطعات خوردو می­توانید در وب بگردید، صدها فروشگاه را بررسی کنید و قیمت­ها و کیفیت قطعات را با یکدیگر مقایسه نمایید. بنابراین شما مطمئن خواهید بودکه از بهترین و ایمن­ترین فروشگاهی که در دسترس شماست خرید کرده­اید.

  1. گارانتی محصول: زمانی که خودرو خود را به مرکز تعمیرات می­برید، این اطمینان را نخواهید داشت که خودروی شما قطعات اصل و اورجینال دریافت خواهد کرد. در فروشگاه­های آنلاین قطعات خودرو، معمولا ضمانت نامه­ای معتبر همراه با قطعه دریافت خواهید کرد که می­توانید از خدمات پس از فروش آن مجموعه هم استفاده نمایید.

همچنین در زمان مراجعه به فروشگاه­ها به صورت حضوری، اصل نبودن قطعه و حتی انحرافی کوچک در حد چند میلی متر که هنگام تست خود را نشان نمی­دهد، در کیفیت عملکرد خودرو تاثیر خواهد داشت و در ناگوارترین حالت خطر تصادف را افزایش خواهد داد. بنابراین برخی از فروشگاه قطعات خودرو در هنگام خرید و فروش، اطمینانی در مورد قطعه و لوازم یدکی خود نمی­دهند.

معایب خرید آنلاین قطعات یدکی خودرو

به دلیل زیاد شدن سایت­های فروش لوازم یدکی خودروها، کلاه­برداری و نظارت ضعیف بر عرضه محصولات استاندارد و اصل، همچنین وجود تحریم­ها و نوسانات مالی، خرید آنلاین کمی سخت به نظر می­رسد.

سهولت انجام خرید از طریق اینترنت، به صاحبان خودرو، این امکان را می­دهد تا با وجود مشغله­ها و گرفتاری­هایی که روزانه با آنها سروکار دارند، دیگر به قصد خرید قطعه به فروشگاه­ها مرجعه نکنند.

از دیگر معایب خرید آنلاین قطعات خودرو، مدت زمان ارسال آن است. اما اگر از فروشگاهی خرید کنید که تحویل سریع داشته باشد، این عیب نیز برطرف خواهد شد.

از چه فروشگاهی خرید آنلاین قطعات خودرو انجام دهیم؟

  • از سایتی خرید کنید خدمات پس از فروش داشته باشد و گارانتی محصولات را ارائه دهد.
  • از سایت­های بی نام و نشان و تایید نشده خرید نکنید.
  • از سایتی خرید انجام دهید که تصاویر واقعی از محصول و توضیحات کامل قطعه را در سایت خود قرار داده باشند.
  • از سایتی خرید کنید که نظرات کاربران را بتوانید ببینید و آن­ها را ارزیابی کنید.
  • درگاه پرداخت آنلاین را بررسی نمایید و دقت کنید که جعلی نباشد که سرمایه و هزینه­تان به باد نرود.

زمانی که شما قطعه­ای خریداری می­کنید، در آن لحظه به آن نیاز دارید. پس قطعه خریداری شده باید در سریع­ترین زمان ممکن به دست شما، در هرکجا که هستید، برسد.

سخن اخر

فروشگاه بافیلتر یکی از تامین­کنندگان اصلی قطعات خودروهای خارجی، از جمله برند تویوتا، بی ام و و … می­باشد.

بافیلتر دات کام با پایبندی به اهداف کلیدی خود یعنی کیفیت، قیمت به صرفه و خرید آسان تاسیس شده است. کالاهایی که از طریق سامانه با فیلتر به مشتریان عرضه می­گردد، دارای بالاترین کیفیت ممکن می­باشند.

با اطمینان از بافیلتر خرید کنید و قطعه اصل و اوریجنال را با مناسب­ترین قیمت و در کوتاه­ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

لوگو اسپانسر