هزینه عمل بینی با بهترین جراح بینی در تهران چقدر است؟

عمل بینی یکی از متداول ترین عمل های زیبایی است بین مردم رواج پیدا کرده است. عمل بینی به بهتر و زیبا تر شدن چهره شما کمک می کند و معمولا تغییرات بسیار زیادی را به دنبال دارد.

افراد بعد از تحقیقات لازم برای انجام جراحی بینی معمولا به نتیجه می رسند که دوست دارند ظاهر بینی آنها چگونه باشد؛ انتخاب آنها بین دو حالت است عمل بینی عروسکی و عمل بینی طبیعی است. البته انتخاب نوع عمل انها بستگی به ظاهر بینی دارد بعضی بینی استخوانی دارند و بعضی بینی گوشتی دارند.

بعد از انتخاب ظاهر بینی و پیدا کردن بهترین جراح بینی استخوانی و یا بهترین جراح بینی گوشتی، مسئله مهم هزینه عمل بینی است که بستگی به پزشک و نوع عمل ان دارد.

شما می توانید با مراجعه به ویکی درمان لیست بهترین جراح بینی در تهران را مشاهده کنید. همچنین می توانید با توجه به نظرات کاربران بهترین جراح بینی ترمیمی را پیدا کنید و اگر نیاز به عمل ترمیمی دارید به آن مراجعه کنید.

بهترین سن عمل بینی

معمولا جوانان و حتی نوجوانان به علت توجه بیش از حد به خود طرفدار جراحی بینی هستند. پس سوالی که برای آنها پیش می آید این است که بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است.

پایان رشد استخوان بینی در پسران 17 سالگی و در دختران 15 سالگی است. سن مجاز در بین دختران 16 تا 17 سال است و در بین پسران 17 تا 18 سال است.

انجام عمل بینی برای پسران و دختران زیر 18 سال که زیر سن قانونی هستند بدون اذن پدر امکان پذیر نیست.

تغییرات در عمل بینی

در عمل بینی شما با توجه به نوع فرم بینی خود باید بهترین جراح بینی گوشتی و یا بهترین جراح بینی استخوانی را پیدا کنید تا نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورید. تغییراتی که شما می توانید با نظر پزشک ایجاد کنید به صورت معمول موارد زیر است:

  • باریک شدن استخوان بینی
  • بزرگ و کوچک کردن سوراخ بینی
  • صاف شدن بینی های کج
  • تغییر نوک بینی
  • عوض کردن زاویه بین لب بالا و بینی

هریک از این تغییرات را پزشک با توجه نظر شما و فرم صورت شما انجام می دهد. بعضی از بانوان طرفدار بینی عروسکی هستند که برای آنها تغییرات بیشتری باید انجام بشود و بسیاری به عمل بینی طبیعی علاقه نشان می دهند که برای انها باید تغییرات کوچک و کاملا مناسب با فرم صورتشان انجام شود.

در این بین بعضی افراد به دنبال بهترین جراح بینی ترمیمی هستند. امکان دارد به دلایلی مانند نداشتن درست تنفس، داشتن شکل نامناسب بینی و به وجود آمدن مشکل بعد از سالها افراد به جراحی ترمیمی احساس نیاز پیدا کنند.

انواع عمل بینی

  • انجام عمل به روش بسته

معمولا این روش اولویت به روش دیگر دارند. این جراحی به این صورت است که تمام برش های بینی در داخل بینی زده می شود و زخم و بخیه همه در داخل قرار دارد. برش ها به صورت کاملا پنهان هستند.

  • انجام عمل بینی به روش باز

جراحی بینی به صورت باز باعث بیشتر شدن دسترسی پزشک به غضروف ها و استخوان های بینی است. امکان دارد بعد از جراحی زخمی کوچک بر روی بینی بماند. این روش به این صورت است که یک برش در ناحیه داخلی بینی زده می شود و پزشک پوست بینی را بلند می کند و غضزوف را کامل شکل می دهد.

در زمان رو به بهبودی رفتن جای برش بر روی بینی یک زخم بسیار کوچک بر بینی می ماند.

هر دو روش عمل بینی به صورت باز و بسته بسیار موثر است و جراحان زیبایی روش مناسبی را که به فرم صورت و استخوان بینی شما می خورد را انجام می دهد.

معمولا برای بیمارانی که خواستار تغییرات بسیار زیاد و جراحی بینی عروسکی هستند روش باز را انجام می دهند. چون این روش به پزشک کمک می کند تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشد.

مراقبت های قبل عمل بینی

  1. بعد از پیدا کردن بهتعرین جراح بینی در تهران و حل شدن موضوع هزینه عمل بینی شما برای عمل بینی آماده خواهید شد.
  2. شب قبل از عمل بینی خود بهتر است خواب کافی و لازمی داشته باشید. بعد از نیمه شب سعی کنید چیزی نخورید.
  3. بهتر است قبل از خواب دوش بگیرید و صورت و موهایتان عاری از آلودگی باشد.

مراقبت های بعد از عمل بینی

  • استراحت مطلق
  • نگه داشتن سر رو به بالا در زمان خوابیدن
  • لباس هایی که از جلو دکمه می خورند بپوشید تا لبای را از سر نپوشید.
  • کمپرس سرد را در 3 روز اول به صورت مداوم استفاده کنید.
  • غذاهای نرم را مصرف کنید.
  • تا زمان وجود پانسمان از آب زدن به صورت خود خودداری کنید.
  • تا یکسال باید از ورزش های سنگین دوری کنید.
  • از مصرف نمک خودداری کنید چون نمک باعث ورم می شود.
  • تا 8 هفته از عینک طبی و یا آفتابی استفاده نکنید.

شما می توانید با مراجعه به ویکی درمان (https://wikidarman.com) لیست بهترین جراح بینی در تهران را مشاهده کنید و با توجه به نظرات کاربران از تجربه آن ها در عمل و پزشکان استفاده کنید.

بهتر است برای عمل بینی و پیدا کردن بهترین جراح بینی استخوانی و بهترین جراح بینی گوشتی بسیار زمان بگذارید تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

شما باید بدانید فرم بینی شما از 6 ماه تا یکسال مشخص نمی باشد و صورت شما دارای ورم می باشد. باید صبر کنید تا نتیجه عمل شما به خوبی مشخص شود.

در اخر باید بدانید زیبایی در همه افراد به شکل خاص خود وجود دارد و نباید با عمل های متعدد زیبایی سعی در ایجاد زیبایی مصنوعی داشته باشید.

لوگو اسپانسر