نقد و بررسی بازی evil west

یکی از رویدادهایی که هر ساله برگزار می شود، رویدا The Game Awards است که در The Game Awards 2020 جف کیلی تریلر جدیدی از بازی Evil West را به نمایش گذاشت. هر ساله در این رویداد شاهد این هستیم که بازی های زامبی محور مختلفی ظهور می کنند و معرفی می شوند و امسال هم نوبت بازی Evil West بود که  بازی جدید فلایینگ وایلد هاگ و فوکس هوم اینتراکتیو است.

این تریلر، یک تریلر سینمایی بود و در آن غرب وحشی با حضور زامبی ها به نمایش درآمده بود. در این بازی بازیکنان در قش کاراکتر وسترنی قرار می‌گیرند و باید با زامبی ها بجنگند و آنها را از میان بردارند.

در پایان این تریلر اعلام شد که این بازی در تاریخ 29 شهریور 1401 (20 سپتامبر 2022) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

داستان بازی Evil West

وقایع بازی Evil West در سراسر غرب وحشی اتفاق می‌افتد؛ جایی‌که گرفتار طغیان خون‌آشام‌ها شده است و آینده‌ی ایالات متحده آمریکا را تهدید می‌کند. بازیکن‌ها به‌عنوان عضوی از گروه مخفی شکارچیان خون‌آشام کارشان را آغاز می‌کنند و باید به‌تنهایی یا درکنار یک همراه برای پیکار با شیاطین تشنه به خون به پا خیزند.

تریلر جدید Evil West در کنار نشان دادن گیم‌پلی این اثر، برخی از محیط‌ها و دشمنانی که جسی (Jesse)، قهرمان داستان با آن‌ها روبه‌رو خواهد شد، نمایش می‌دهد. جسی می‌تواند در کنار تیراندازی از راه دور، می‌تواند به صورت نزدیک و تن به تن نیز با آن‌ها مبارزه نماید.

بازیکنان در Evil West قادر خواهند بود تا دشمنان کوچکتر را به هوا پرتاب کنند و یا به زمین بکوبند و یا آن‌ها را به سمت اجسام محیطی بفرستند. امتیازات مختلف و ارتقای سلاح‌ها، قسمت‌های بیشتری را به مبارزات اضافه می‌کنند که از جمله‌ی این موارد می‌توان به شلیک به نقطه‌ی ضعف دشمنان و بازگرداندن مهمات به سلاح اشاره نمود.

گیمرها به‌عنوان یک شکارچی ماهر و مرگبار به‌وسیله‌ی سلاح‌های گرم، یک دستکش مشتعل و شماری از ابزارها با هیولاهایی مبارزه می‌کنند که غرب وحشی را به تصرف خود درآورده‌اند. در طول کمپین شما قادر به ارتقا سلاح‌ها و ابزارهای شکار خواهید بود و می‌توانید از پرک‌ها برای بهبود مهارت‌های رزمی خود استفاده کنید. بازی Evil West از طریق پلتفرم استیم برای رایانه‌های شخصی قابل خریداری خواهد بود.

توضیحات صفحه‌ی استیم این بازی نیز به شرح زیر است:

اهریمن هیچگاه به خواب فرو نمی‌رود … اما آسیب می‌بیند.

خطری تاریک بر غرب وحشی سایه افکنده است. شما یکی از آخرین مأمورین سازمان فوق سری شکار خون‌آشامان هستید؛ درست در مرز میان بشر و وحشتی عمیق که اکنون از درون تاریکی پدیدار گشته است. برخیزید تا به ابرقهرمان غرب وحشی بدل شوید، خطر خون‌آشامان را از بین ببرید و ایالات متحده را نجات دهید.

در مبارزات پرانفجار این بازی، با استفاده از سلاح‌های گرم، دستکش برقی و ابزاری که در اختیار دارید، جهنم برپا کنید. در نقش یک شکارچی تنها یا به شکل کوآپ و با همراهی دوستتان هیولاهای خونخوار را از پای در بیاورید. در بخش داستانی این بازی علاوه بر ارتقای اسلحه و ابزار شکارتان، به کاوش و نبرد بپردازید. قابلیت‌های جدید به دست آورید تا مهارت سلاخی هیولاها را به تکامل برسانید و برای شکست آن‌ها سبک بازی مخصوص به خودتان را خلق کنید.

بخش «ویژگی‌های مهم» Evil West در استیم نیز شامل این موارد می‌شود:

  • تجربه‌ی تک‌نفره و کوآپ نبردهایی خونین
  • بازگویی افسانه‌ها و اساطیر در قالب طرحی سَبک‌وار (Stylized) از دنیای غرب وحشی
  • رشد مهارت‌ها، ارتقای سلاح‌ها و ابزار
  • کاوش و نبرد در قالب داستانی درمورد نجات آمریکا

نظرات کاربران در رابطه با این بازی

با انتشار تریلر بازی، کاربران شروع به دادن نظراتشان در رابطه با این بازی نمودند. آیا شما این تریلر را مشاهده نموده اید؟ نظر شما چیست؟ برخی از نظرات کاربران فعال را با هم می خوانیم:

– گرافیک خوبی داره
گان پلیش هم حال میداد و انفجار ها زیبا بود با این قسمت خیلق حال کردم
مبارزات خیلی حال داد و انیمیشن های خوبی داشت
فقط انمی ها در حد مگس ضعیف بودن که اگر بازی از لحاظ سختی سطح بندی داشته باشه حله
محیط های زیبایی هم داشت
یه داستان خوب هم بزارن دیگه چه شود…
با این تریلر به شدت منتظرشم 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

– گیمپلی احساس بالانس نبودن میده یعنی اون ظاهر سنگین ،دوربین روی شانه و هیکل بزرگ کاراکتر در کنار مبارزات سریع و کم ربط به سبک وسترن یه مقدار احساس غریبگی ایجاد میکنه .
اون حس ضربات خدای جنگ رو دلت میخواد ولی همه چی طوریه انگار داره هوا رو میزنه

– گرافیکش خوبه ولی انیمیشناش خیلی قدیمی ان طناب زدنش خیلی مصنوعیه
هوش مصنوعیش که کلا تعطیله
سبکش جذابه
در کل اگر داستان خوبی داشته باشه ارزش تجربه داره

– یه طوری بود! انگار انیمیشن های کاراکتر اصلی و کامبتش رو از گاد ۲۰۱۸ الهام گرفتن ، تم بازی رو از رد دد۲ ، شوتینگش رو از ولورانت بعد تهشم دشمناش رو از آندد نایتمر عه رد دد۱😐😂

– یاد بازی Darkwatch افتادم که سال 2005 برای ps2 و xbox عرضه شد و با اینکه بازی خیلی خوب و موفقی بود و شخصا حسابی از گیمپلی و گان پلی بازی لذت بردم اما متاسفانه هیچوقت نسخه جدیدش ساخته نشد

– بازی خوبی به نظر میرسه
محیط زنده و پویایی داره و بی روح نیس
خلاقانه ساختن
از همه مهمتر به نظرم تخریب پذیری محیط عالیه
گان پلی بازی هم سنگین و خوب بود
ایده هایش تو بازی تلفیقی از چندین بازی بزرگ بود
یه جاهایی حس مصنوعی بودن به آدم دست میده ولی در کل ارزش یه بار بازی کردن رو داره 👍👍

– ناامید کننده بود تریلر قبلی خیلی بهتر بود گرافیک و فریم ریت خیلی خوب بود 60 فریم ثابت بود افت فریم نداشت اما خیلی کند بود بازی گان پلیس خوب نبود خیلی هم بد نبود ولی انتظار بهتری داشتم وقتی با طناب می‌رفت اونور کند بود گان هاش خیلی کند بود مبارزات نزدیک بهتر بود اما فقط یه کمبو داشت خلاصه گیم پلیس کند بود

– کلا این بازی یه ترکیب از کلی بازی دیگه بود مثل وقتی صندوق‌ها رو باز میکرد عین کریتوس تو گاد آف وار باز میکرد اون طناب که می‌پرید اونور گوست آف سوشیما ولی کنده بازیش من انظار یه بازی خیلی سریع رو داشتم. سوار فقط دوم بهترین شورت تاریخ دوم این مال هستش

موضوعات: نقد و بررسی

برچسب ها:


پیوندها


لوگو اسپانسر