معرفی بهترین بازی های اکشن برای اندروید‎

بازی های اکشن همواره در بین طرفداران گیم، بسیار جذاب و پرطرفدار هستند. اما این روزها بیشتر افراد تمایل دارند تا بازی هایی که دوست دارند را در گوشی تلفن همراه خود و هر زمان و هر جایی که دوست دارند، بازی کنند. به همین دلیل کمپانی های بازی سازی، به سمت ساخت بازی برای سیستم عامل اندروید و ای او اس رفتند. تا بتوانند یکی از نیازهای گیم پلیر های حرفه ای و غیر حرفه ای را برطرف نمایند.

بازی های اکشن می توانند هیجان و نشاط بی حدی را به پلیر خود انتقال دهند، هنگامی که پای بازی های اکشن جذاب می نشینید، احساس می کنید که ضربان قلب و دمای بدن شما بالا رفته است. پس اگر به هیجان و ترشح آدرنالین علاقه دارید، این بازی ها می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

اما در بین بازی های اندرویدی، انتخاب یک بازی که خوب و جذاب باشد، بسیار سخت و دشوار است و گاهی چندین بازی را دانلود و نصب می کنید، اما به دلیل جذاب نبودن بازی، ناگزیر بازی را پاک کرده و به سراغ بازی بعدی می روید.

به همین دلیل امروز در ادامه مطلب به معرفی بهترین و پرطرفدارترین بازی اکشن برای سیستم عامل اندروید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین بازی های اکشن

Zombie City : Survival

اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا

Zombie City : Survival یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های استودیوی چینی JoyMore GAME است که در سبک اکشن سوم شخص تولید شده و به صورت رایگان و آفلاین قابل بازی است. حال و هوا و تم داستانی بازی از نام آن کاملاً مشخص است؛ در یک شهر پر از زامبی گیر کرده‌اید و باید برای زنده ماندن تا آخرین نفس مبارزه کنید. بازی از مراحل و مأموریت‌های متعددی تشکیل یافته که تنوع خوبی به گیم‌پلی آن بخشیده‌اند. در برخی از مراحل هدف شما یافتن بازماندگان و کمک به آن‌هاست، در حالی که در برخی دیگر باید برای یافتن یک آیتم یا رسیدن به یک منطقه خاص، باید از میان سیل عظیم زامبی‌ها عبور کنید. بازی برای کسانی که دوستدار مجموعه رزیدنت اویل هستند، می‌تواند بسیار جذاب بوده و خاطرات خوش گذشته را برایشان تاحدودی زنده کند.

بازی Fortnite

سبک: اکشن،بتل رویال، آنلاین

استودیو: اپیک گیمز

مناسب برای بزرگسالان

ازی موبایل Fortnite شباهت زیادی به نسخه کنسولی خود دارد و از نظر مکانیزم جوری تعبیه شده که ازطریق صفحه‌نمایش و دکمه‌های لمسی به‌خوبی بتوانید هدف گیری کنید یا کارهایی نظیر شلیک کردن و ساخت و ساز را انجام دهید.

بازی موبایل Fortnite توانست بازهم عملکرد بسیاری خوبی ارائه کند و توجه خیلی از بازیکنان را به خود جلب کند. Fortnite یک بازی جذاب در سبک بتل رویال است که شما را به دنیای فانتزی خود می‌برد. مانند دیگر آثار سبک بتل رویال، بازیکن باید بعد از فرود آمدن در نقشه‌ای عظیم سعی کند که بازیکنان دیگر را از پای درآورد تا خود تنها فرد بازمانده در نقشه باشد.

ویژگی که بازی Fortnite را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اکشن چند نفره می‌کند؛ وجود قابلیت‌های برای ساخت و ساز در بازی است. بازی ابزاری در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که می‌تواند به‌صورت آزادانه، شروع به تخریب اجسام مختلف یا ساخت و ساز کند.

اگر جزو هواداران بازی‌های بتل رویال با حال و هوای فانتزی و کارهای عجیب و غریب هستید، بازی موبایل Fortnite بهترین گزینه برای شما است و در غیر این صورت، بهتر است به سراغ بازی بعدی که معرفی می‌کنیم، بروید. موفقیت بازی فورتنایت این بازی را به یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره تبدیل کرده است.

بازی گرافیک و گیم‌پلی مشابه با نسخه‌ی کنسولی خود دارد و می‌تواند تجربه‌ای نفس گیری از یک بازی اکشن آنلاین در سبک بتل رویال برای شما فراهم کند. بازی موبایل Fortnite به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

بازی اکشن Into the Dead 2

را می‌توان یکی از منحصربه‌فرد‌ترین و بهترین بازی های دیتا دار اندروید دانست. نسخه اول آن یکی از پرطرفدارترین بازی های اکشن اندروید محسوب می‌شود و بیش از 70 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده است. شرکت سازنده Into the Dead 2 در کنار ویژگی‌های بازی اول، موارد بیشتری را اضافه کرده است. این موارد شامل پایان چندگانه، اسلحه‌های بیشتر، یک سگ همراه و حتی برخی از عناصر مربوط به سبک Tower Defense می‌شوند. بازی شامل وقایع روزانه و ویژه هم می‌شود که برای بازی‌های این‌چنینی، امری عادی است.

سبک بی‌پایان دوندگی به همراه عناصر شوتر اول شخص در این بازی با هم ترکیب شده و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. Into the Dead 2 رایگان است ولی برخی خریدهای درون برنامه‌ای دارد. این عنوان را به راحتی می‌توان بهترین بازی اکشن اندروید نامید.

بازی Garena Free Fire MAX

  • سبک: اکشن، بتل رویال
  • استودیو: GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED

یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید بازی Garena Free Fire MAX است که مدتی است به واسطه‌ی بازی‌هایی همچون Call of Duty: Mobile، پابجی موبایل و فورتنایت، در دستگاه‌های اندرویدی حسابی محبوب شده است. بازی‌هایی از این دست در بین کاربران بسیار محبوب‌اند و از شهرت بسیار بالایی برخورداند اما بازی‌های اکشن دیگری هم هستند که تفاوت چندانی با این بازی‌ها ندارند ولی به پای آن‌ها نمی‌رسند، بازی Garena Free Fire MAX از این دست بازی‌هاست.

این بازی اکشن جنگی دارای دو نسخه محدود و کامل است در نسخه‌ی محدود، بازی گرافیک پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی MAX دارد و تعداد بازیکنان کمتری را در هر دور شامل می‌شود. همین مسئله باعث شده است تا بازی عمکلرد بهینه‌ای در موبایل‌های ضعیف‌تر داشته باشد و همانند نسخه‌ی MAX کار نکند.

بازی Slaughter 3: The Rebels

سبک: اکشن

استودیو: Eric Froemling

مناسب بزرگسالان

Slaughter 3: The Rebels سومین نسخه از سری بازی محبوب Slaughter است که همچنان طرفداران این مجموعه و سری بازی‌های شوتر را به خوبی سرگرم طراحی منحصر‌به‌فرد خود می‌کند. بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و می‌توان جزئیات بالایی را در این زمینه مشاهده کرد. همچنین اتمسفر خاص و گیرای Slaughter 3: The Rebels یکی از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود که در تک تک محیط‌هایی که در آن‌ها حضور پیدا می‌کنید، می‌توانید آن را حس کنید.

داستان بازی با فرو ریختن دیوار یک زندان شروع می‌شود که خطرناک‌ترین زندانی‌ها را در خود جای داده است. حال تمام زندانی‌ها شهر را تصرف کرده‌اند و اینجا است که شما باید در نقشی فردی به نام راسل، به این غائله خاتمه دهید. بازی سلاح‌های مختلفی را در دسترس شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها، ماوریت‌های خود را پیش ببرید و شهر را از وجود جنایتکاران پاک کنید. Slaughter 3: The Rebels یک بازی جذاب برای علاقه‌مندان به سبک اکشن است که تجربه‌ی نسبتا متفاوتی در مقایسه با دیگر بازی‌های مشابه به شما منتقل می‌کند. Slaughter 3: The Rebels به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود و با قیمت ۵.۰۰ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.


پیوندها


لوگو اسپانسر